Forum .:Eternal Wolves:.
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Go down
Amera
Amera
Diamentowy Strażnik
Data dołączenia : 15/04/2017
http://eternalwolvespack.blogspot.com

Sklep - The Mirage Empty Sklep - The Mirage

Sob Kwi 15, 2017 6:13 pm
Tutaj zakupujemy rzeczy ze sklepu. Aby kupić dany przedmiot, kliknij "odpowiedz do tematu", zatytułuj post imieniem wilka do którego ma trafić przedmiot i skopiuj ten formularz wstawiając go do postu oraz go wypełnij:

Kod:
[b]Przedmiot[/b]:  nazwa przedmiotu
[b]Cena przedmiotu[/b]:  cena przedmiotu
[b]Stan konta wilka[/b]:  stan konta wilka przed zapłatą

______________________________________________________



ELIKSIRY
ELIKSIR ZAPOMNIENIA
Dzięki niemu można zapomnieć jedno wybrane przez nas wspomnienie. Jednak należy się najpierw porządnie zastanowić, bo nie da się już go przywrócić. Można go użyć na dowolnym wilku, czasem bez zgody właściciela.
Cena: 200 S

ELIKSIR WZNIESIENIA
Dzięki niemu można wybrać sobie kolejną unikalną moc albo wyostrzenie danego zmysłu. Można go użyć także do zniszczenia swojej unikalnej mocy.
Cena: 400 S

FELIX FELICIS
Inaczej eliksir szczęścia. Po wypiciu go stajesz się szczęśliwszy i podczas jego działania większość rzeczy ci się udaje i wiesz co robić. Eliksir działa przez jeden dzień.
Cena: 60 S

ELIKSIR TELEPORTACJI
Jak nazwa sama wskazuje, dzięki niemu można się teleportować. Po wypiciu na ciele wilka robi się tatuaż z liczbą ile może jeszcze się teleportować. Po ostatniej teleportacji tatuaż znika. Można teleportować się 8 razy.
Cena: 200 S

ELIKSIR MIŁOŚCI
Postać po wypiciu jest zakochany w wilku, który mu to podał przez 5 realnych dni pisania opowiadań ciągiem. Nie można wcześniej przerwać jego efektu. Można podać bez zgodny właściciela wilka.
Cena: 200 S

ELIKSIR ZAMIANY
Eliksir zmiany pozwala zmienić dowolne punkty w formularzu wilka.
Cena: 60 S


AMULETY
AMULET PRZEJŚCIA ANIOŁÓW
Pozwala na tymczasowe przejście wilkowi na tereny aniołów. Pobyt nie może trwać długo, ponieważ amulet musi odnowić siły aby można było przejść ponownie. Podróż taka może odbyć się raz na 3 dni realne, kiedy są pisane opowiadania (3 dni pisania opowiadań ciągiem).
Cena: 130 S

AMULET PRZEJŚCIA DEMONÓW
Pozwala na tymczasowe przejście wilkowi na tereny demonów. Pobyt nie może trwać długo, ponieważ amulet musi odnowić siły aby można było przejść ponownie. Podróż taka może odbyć się raz na 3 dni realne, kiedy są pisane opowiadania (3 dni pisania opowiadań ciągiem).
Cena: 130 S

AMULET PRZEJŚCIA NEUTRALNYCH
Pozwala na tymczasowe przejście wilkowi na tereny neutralnych. Pobyt nie może trwać długo, ponieważ amulet musi odnowić siły aby można było przejść ponownie. Podróż taka może odbyć się raz na 3 dni realne, kiedy są pisane opowiadania (3 dni pisania opowiadań ciągiem).
Cena: 130 S


KAMIENIE
KAMIEŃ DUSZ
Pozwala wilkowi przejść do Zaświatów, miejsca zamieszkania wszystkich duchów na relane 4 dni pisania opowiadań ciągiem. Ciało wilka pozostaje w naszym świecie, a jego dusza przechodzi. Może porozmawiać ze zmarłymi i znaleźć odpowiedzi na pytania, a także wzmocnić swoje umiejętności.
Cena: 200 S

KAMIEŃ FILOZOFICZNY
Pozwala stać się nieśmiertelnym.
Cena: 250 S

KAMIEŃ ALDANA
Pozwala na zamianę w człowieka *prześlij Amerze zdjęcie człowieka w którego twój wilk się przemienia*
Cena: 20S

TRENINGI
TRENING ASSASYNA
Neutralny przechodząc na stronę Aniołów lub Demonów powinien odbyć ten trening. Trwa on realne 2 dni.
Cena: 200 S


INNE
GWIAZDKA
Gwiazdki są po to, aby rozwijać umiejętności.
Cena: 100 S

JAJO
To jajo zawiera magicznego towarzysza z mocą.
Cena: 300 S

LUSTRO
Lustro stoi w zamku lidera. Kiedy zapytasz go o coś zawsze ci odpowie, na każde pytanie. Jeżeli uzna ciebie za godnego pomoże ci znaleźć odpowiednią drogę lub wskazać to czego szukasz lub najbardziej pragniesz.
Cena: 70 S

MANIPULATOR CZASU
Można dzięki niemu cofnąć się w czasie, a przy odrobinie szczęścia można zmienić przeszłość, co za tym idzie również przyszłość, albo zatrzymać czas na pewien okres. Można użyć go jedynie dwa razy.
Cena: 100 S

ZJEDZ MNIE
Nigdy nie wiadomo na jakie ciastko się trafi. Zjadając jedno możesz zamienić się w starca albo w szczeniaka. Możesz także zmienić się w jakieś małe zwierzątko, albo nic się nie stanie. Zdarzają się także przypadki że wilk staje się mniejszy, a ponowne zjedzenie przywraca do normalnych rozmiarów.
Cena: 80 S

PAKT
Zawiera się pakt z pradawną istotą(demonem), która mieszka w zamku Lidera. Można poprosić o wszystko, ale trzeba zapłacić pewną cenę za życzenie. Pojawia się wtedy przed tobą ów demon i spisuje pakt na pergaminie, który pilnuje Lider. Kiedy wilk umiera, demon zjada jego duszę, do tego momentu dusza należy do Lidera.
Cena: 500 S

REZERWACJA
Dzięki rezerwacji możesz zarezerwować moc, zdjęciu lub imię dla twojego wilka.
Cena: 160 S


ZBROJE
Wkrótce.
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach